Po instalacji i pierwszym uruchomieniu Agent21 rekomenduję wykonać następujące kroki:
- skonfiguruj OfWCA, czyli dodaj wszystkich pracowników, którzy pracują u Ciebie a dla tych, którzy korzystają z Agent21 w Twoim biurze (i dla siebie) wprowadź loginy, hasła do aplikacji sprzedażowych oraz identyfikatory Id OfWCA w tych zakładach, w których działa automatyczny import (Generali, Hestia, Proama, PZU, Warta, TUZ) – więcej: Konfiguracja OfWCA/ pracowników w Agent21
- skonfiguruj ustawienia korespondencji (przynajmniej e-mail), aby móc wysyłać do klientów przypomnienia, oferty i polisy (zaszyfrowane!) wprost z Agent21 – więcej: Korespondencja
- zaimportuj sobie produkcję z ostatniego roku z aplikacji wybranych zakładów ubezpieczeń (Hestia, Generali, Proama, PZU, Warta, TUZ, INSLY, UNILINK i pozostałych), żeby na bieżąco obsługiwać klientów (spłaty, wznowienia) tych firm z własnej bazy danych.
Więcej: Import polis i kolejne rozdziały opisujące importy danych. - ściągnij na telefon (iPhone lub Android) bezpłatną aplikację mobilną mAgent21 i zacznij wygodnie skanować kody AZTEC z dowodów rejestracyjnym oraz pobierać automatycznie dane z CEPiK.
Więcej: Aplikacja mobilna mAgent21
I to wszystko – program jest gotowy do pracy!