Korespondencja seryjna

1. Korespondencja seryjna: Klienci, Pojazdy, Spłaty i Polisy

Agent21 pozwala na bardzo wygodną wysyłkę korespondencji seryjnej e-mail i SMS nie tylko do powiadomień ale również w bazach danych Klientów, Pojazdów, Spłat i Polis.
Zatem możliwe jest wysyłanie masowo maili i SMS (o własnej treści rzecz jasna) z takimi informacjami (przykładowo):
1. życzenia urodzinowe do klientów (z listy Klientów przy pomocy filtra „urodziny”)
2. informacje o końcu badania technicznego (z listy Pojazdów z pomocą filtra „Badanie techn.„)
3. podziękowanie za zawarcie ubezpieczenia u Was (z listy Polis)
4. informacja o zaległej spłacie raty (z listy Spłat)

Aby aktywować korespondencję seryjną kliknij na górnym niebieskim pasku w przycisk:

Wówczas w tabeli – w pierwszej kolumnie – pojawią się czekboxy a nad tabelą -> panel z przyciskami do korespondencji seryjnej.

Zaznacz czekboxami klientów, do których chcesz wysłać korespondencję a potem kliknij w odpowiedni sposób komunikacji (mail lub SMS).
Agent21 z wybranych przez Ciebie pozycji odpowiednio dobierze te które mają adres e-mail i te które mają telefon. Tak aby korespondencja mailowa poszła do tych którzy mają adres mailowy.
Po wybraniu opcji wysyłki otworzy się okno korespondencji seryjnej:

W oknie tym będzie lista wszystkich klientów, do których będą wysłane maile po kliknięciu w Wyślij e-maile (lub SMS).
Jest również lista szablonów wiadomości, które masz zapisane w swojej bazie. Jeśli chcesz edytować szablony (dodać nowy) -> kliknij w Edytuj szablony. Dla Waszej wygody przygotowałem kilka wzorców szablonów w zasobniku Agent21 o czym pisze w dalej w tym opisie.
Po wysłaniu wszystkich wiadomości -> okno się zamknie. Każda wysłana do klienta wiadomość zostanie zapisana w Twojej bazie w Komunikacji elektronicznej i bedzie również widoczna jako ikonka maila na liście klientów lub polis lub spłat lub pojazdów (zależy z którego ekranu wysyłacie korespondencję).
Jeśli będziecie mieli jakieś uwagi do tej funkcjonalności to proszę pisać.
UWAGA! Zanim wyślesz do klienta info o tym że mu się kończy badanie techn. -> sprawdź ten pojazd w CEPiK bo może właśnie badanie zrobił.

2. Zasobnik szablonów wiadomości, emotki w wiadomościach

Aby ułatwić przygotowanie własnych szablonów wiadomości do klientów/ pojazdów/ polis i spłat, przygotowałem – w edytorze szablonów – możliwość szybkiego wyboru przykładowego szablonu z zasobnika.
Aby edytować szablony wiadomości wejdź w Komunikację elektroniczną i w prawym górnym rogu kliknij w przycisk Szablony

Po otwarciu edytora szablonów możesz kliknąć w przycisk i otworzy się menu:

Po wybraniu interesującego Ciebie szablonu – zostanie on dodany do listy szablonów. Możesz go dalej edytować i modyfikować – w tym dodając własny podpis lub stopkę.
Po zapisaniu zmian, będziesz mógł/mogła użyć tego szablonu przy wysyłace wiadomości do klientów (w tym w korespondencji seryjnej).
Dodatkowo, aby Wasze wiadomości (mail i SMS) były atrakcyjniejsze – dodałem możliwość wklejenia wybranych emotek.
Dlatego pojawił się nowy przycisk emotki w edytorze:

Po wybraniu obrazka zostanie on wklejony w wiaodmość.
Jeśli edytoujesz szablon maila, to możesz taką emotkę powiększyć klikając w przycisk: